luni, 8 octombrie 2012

Printre oameni


Printre oameni

de  Claudiu Nicolae Șimonați

 

M-am întrebat întotdeauna de ce unii oameni mă urăsc și de ce unii oameni mă plac. De fiecare data când apar în mijlocul lor, oamenii dau să fugă, care încotro. Mă evita.
Eu îi iubesc așa de mult... Pe fiecare în parte. Nu țin cont dacă un om este bogat, sărac, deștept sau prost. Îi vizitez pe fiecare în parte și pe toți o dată. Fiecare om ar trebui să-mi mulțumească. Am grijă de ei, de animalele lor și de câmpurile lor. Când intru în oraș, le mătur străzile și le spăl mașinile. Recunosc, poate am și eu toanele mele.
Câteodată sunt calm și călduros, alteori aprig și furios. Atunci când e frig, mi-e frig și mie. Când vine iarna, îngheț.
Nu știu, nu am reușit niciodată să înteleg de ce unii oameni mă urăsc și alții mă plac. Poate mă ajutati voi. De ce oamenii mă evită?
Eu nu sunt nimic altceva decât o simplă si infimă picătură de ploaie.

Geoagiu,08.10.2012,după amiaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu